maandag, augustus 28, 2006

[Granite Tom] Kwarttriatlon 28-8-06 Viersel

13e wedstrijd van dit seizoen. Vermits dat SP-triathlons op zijn, was het nu een recreatieve traithlon in Viersel bij Zandhoven.
Deze week enkel gezwommen om mijn blessure aan het scheenbeen te laten genezen. Enkel zaterdag nog wel gaan fietsen. Volop plezier aan beleefd. Al voelde ik de dag van de wedstrijd de bovenbeen wel.

Bij inschrijving nummer 69 gekregen. Ik mijne fiets geplaatst en rustig gewandeld naar de zwemstart. Daar kwam er iemand van de organisatie leuk doen: "die met nummer 69 heeft zijn materiaal op de verkeerde plaats gezet. Maar we hebben het op de goei plaats gezet" Blijkbaar had ik alles achtergelaten bij 169. Foutje.

Lekker gezwommen en vlak voor wtt-ploegmaat Thomas Meersschaert uit het water gekomen. Dat kon ik goed zien terwijl ik onderuitschoof in de bocht en hij al lachend over mij heen kwam. Nee, ge moet nie helpen zenne... En natuurlijk zoeken naar mijne fiets. Aha, rechts in plaats van links dus.

Allez de zon was gaan schijnen en zo was het een lust om te fietsen. Prachtig parcours met slingerende bochten op een vlotlopend asfalt in de vrije natuur. Het kan natuurlijk niet maar ‘t was precies voornamelijk windaf. Stevig doorgetrapt alhoewel er toch nog enkele sterker waren. Twee rondjes lopen. Eerste ronde kwam de winnaar mij voorbij, Koen Hoeijberghs, maar die lag natuurlijk al een ronde voorop. Tuurlijk kon ik hem ni volgen maar het ging toch naar behoren. Zo opgeschoven van plaats 91 bij het zwemmen naar 72 na het fietsen en uiteindelijk 48 aan de finish. De speaker zei nog iets over mijne nummer, maar dat kon er toen niet meer vanaf.

1. Koen Hoeyberghs 19'11 - 57'18 - 33'53 totaal 1h50'22
48. Tom Kuystermans 26'11 - 1h06'36 - 39'13 totaal 2h12'00

Mijn mede-Florida-gangers en gangsters zijn de laatste tijd ook al zeer sterk bezig. Ik zal niet teveel meer mogen stilzitten. Zo een doel geeft blijkbaar aanzet tot trainingsijver…

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage