dinsdag, augustus 22, 2006

Aftellen tot zondag...

[Rusty Rick] Zondag 1/2 van Douai.

Ben eens benieuwd...

De laatste duurloop gisteren van 22km ging in ieder geval voorspoedig; (avg HF 141)

De tijd geef ik niet mee want de vijand hoort mee :-)

Immers met onzen 'ijzeren flip' heb ik zo'n klein wedstrijd in de wedstrijd gevoel :-)
Moet kunnen, tijdens zwemmen en fietsen loop ik in pricipe uit op hem, om dan tijdens het fietsen veel terrein terug prijs te geven. In de enige halve die we tot dusver deden (MCH in Antwerpen) kwam hij me pas in de laatste 5 km voorbij.

Ik ben er klaar voor denk ik, dus laat maar komen, enne... hoe natter, winderiger en kouder hoe liever :-) Weerberichten zien er goed uit :-)

Greetz
De 'roestigen'

3 reacties:

Op 3:59 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

volgens mij is er meer dan één wedstrijd in de wedstrijd. :)

groetjes Katrien.

 
Op 6:12 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

hoe bedoel je ? ;-)

Ironflip

 
Op 3:41 p.m. , Anonymous Anoniem zei...

dak revanche wil nemen op brasschaat tiens !!!!!

de roestigen :-)

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage