maandag, november 13, 2006

[CrazyEvy] Kort en bondig


Westrijdverslagje van Eveline, kort en bondig:
Voor de start: Mega ervaring, iedereen maakt zich klaar terwijl de zon stilletjes aan opkomt. Deze sfeer kon ik enkel nog maar meemaken als toeschouwer (in Hawaii). Daar nu een deeltje kunnen van uitmaken vond ik schitterend.
Zwemmen: Ook de loopstart was wederom iets nieuws voor mij. Opnieuw een meevaller. Ben zeer tevreden van de zwemtijd die ik kon neerzetten.
Fietsen: Met volle moed begon ik aan mijn 90 km. De moraal zat namelijk goed na het zwemmen. Kon een stevig tempo aanhouden voor mijn doen. Was tevreden met alles wat boven de 30 per uur was. Was hier in geslaagd, jiha! Na 70 km hoopte ik toch dat dit niet meer te lang zou duren.
Lopen: Wat was me dat???? Nog nooit zo afgezien in het lopen... heb voor de eerste keer in mijn triatloncarriere gedacht aan opgeven. Achteraf gezien ben ik toch blij dat ik dit niet deed. Had gehoopt op 2 uur. Goed mis dus... Oorzaak? Combinatie van verschillende factoren veronderstel ik.
Conclusie: Mooie ervaring die ik niet snel zal vergeten. Tevreden over twee onderdelen van de drie (das dus meer dan 50%). Het looponderdeel daar wil ik niet meer aan denken...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage