woensdag, november 08, 2006

[Rusty Rick] Nog 66 uur...



Als je het in uren uitdrukt komt het wel akelig dichtbij.... De spanning neemt toe.. En k moet mijn koffers nog maken .. help ! :-)

Alles geven, meer kunnen we niet doen... Een goed gevoel daar ga ik voor, tijden / plaats onmogelijk te voorspellen vanwege onbekend parcours en deelnemers. K kan hoogstens mijn andere WTT partners in crime als richtpunt nemen. Er zijn genoeg punten op het fiets en loop parcours waar je elkaar kan zien, dus kan je jezelf toch wat optrekken aan hun prestatie, want dat wens ik ons alle drie toe, een prestatie waar we tevreden mee kunnen zijn. Er van genieten, dat telt !

Het weer is ons ook al wat gunstiger gezind, zaterdag geen regen, enkel wat lichte bewolking.
Schijnbaar 361 dagen zon per jaar in Clearwater, van de 4 dagen regen per jaar plannen ze er wel 2 op di en woe volgende week, maar met een temp van 27 graden hoeft dat geen probleem te zijn he ... Voila, ik ben er mee weg, k ga mijn fietskoffer pakken .. Bye and write to you again vanuit het land van Uncle Sam.

En nog eens bedankt voor alle aanmoedigingen, van iedereen, doet echt goed !

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage