woensdag, augustus 09, 2006

[Ironflip] Kwijl kwijl

Vandaag met de fiets naar het werk gereden en terug (of course). Vrasene - evere is goed voor 55 km over super slechte fietspaden. Op 1 van de vele bulten , scheuren in het wegdek , greppels en onverharde stukken moet er toch iets verkeerd gelopen zijn. 2 spaken naar de sokken en het gevoel dat voor en achterwiel naar een andere richting willen rijden. Best dus naar de fietsenmaker.

De training op zijn eigen was goed. Aan een trapfrequentie van +/- 100 en een gemiddelde snelheid van 27 per uur heb ik rustig ( HF Avg 112 ) de 110 km afgehaspeld in 4 uren. Op de terugweg regen en tegenwind gehad. Maar zoals clubgenoot Jorn zegt : " It is all part of the game".

Toen ik vanavond dan rustig mijn mails aan het lezen was kwam ik dit berich tegen van reisgenote Mieke Dupont. Zij heeft een nieuw stalen ros en schreef het volgende :

-----
Hoewel ik absoluut geen materiaalfreak ben, dit is de coolste fiets die in Belgiƫ rond rijdt.
Ondertussen heb ik er wel andere pedalen en een nog lichter stuur opgezet, ik zet deze week wel nog een fotootje op mijn site : http://sporter.topsporters.net/duponta. Met anderhalve pattatenzak (7,450 gram om precies te zijn) onder het zadel ben ik er vandaag in geslaagd mijn tijd op vertrouwd trainingsparcours van 60 km met 5 minuten te verbeteren (aan hartslag 110 weliswaar, ik moet taperen)
Volgende week donderdag vertrek ik naar de Ironman UK en ik verwacht er veel van
Als het pretentieus klinkt, spijtig dan maar, ik heb top 5 in gedachten

Mieke
------

Ik supporter alvast ! Ironflip

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage