maandag, augustus 07, 2006

[IronFlip]Een goed gevoel

Na 4 weken training " op schema" heb ik gisteren voor het eerst een training kunnen afwerken waar ik achteraf een goed gevoel heb aan overgehouden. Nochtans zat het niet echt mee vorige week.

Zoals je al eerder kon lezen had ik van de donderdagse looptraining in Hamme een hoop spierpijn aan overgehouden. Zo erg zelfs dat ik tot de maandag daarop krampen had bij het zwemmen en de dinsdag een uurtje ben gaan joggen met de tanden op elkaar. Ik heb toen maar wijselijk besloten om de komende 2 dagen geen meter meer te trainen. Het weekend dan maar wat gaan losfietsen. In totaal een 150 km in een tijdsspanne van +/- 48 uren in 3 trainingsessies. Hierin zat een fietstocht met onze just4funners naar Berlare. Zondagavond dan gaan joggen. In vergelijking met de vorige maanden (>12) was het de eerste keer dat dit goed zat. 9.2 km in 38.35 minuten. Geen supertijd maar wel de start van een nieuw tijdperk.

Vandaag dan gaan zwemmen op de ster met de club. Ook hier hetzelfde fenomeen. Ik kon de anderen volgen. Het vertrouwen wordt hier wel serieus mee opgekrikt. Als ik dit kan aanhouden dan komen er nog een paar mooie wedstrijden af dit seizoen.

Van wedstrijden gesproken. Vandaag wou ik me inschrijven voor Mechelen. Dikke pech. De inschrijvingen zijn reeds volzet.

Ook op onze eigen Sterathlon lopen de voorinschrijvingen binnen als zoete broodjes. Reeds 140 ! Vorig jaar 80 en daarvoor een 20 tal. Als de daginschrijvingen ook zo een vaart lopen zal het serieus werken worden de 20 ste.

IronFlip

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage